روشویی سنگی و زیبایی سرویس بهداشتی

سنگ مرمر، گرانیت، سنگ صابون، اونیکس، تراورتن و … لیست بی پایانی از سنگهای طبیعی زیبایی هستند که میتوان از آنها برای ساخت یک روشویی سنگی استفاده کرد. روشویی‌های که از جنس سنگهای طبیعی ساخته شده‌اند توانسته‌اند آرام آرام راه خود را به خانه‌های مدرن باز کنند و امروزه از آنها نه تنها برای استفاده شستن دستها، بلکه به عنوان وسیله ای برای تکمیل زیبایی فضای مورد نظر به روشی خلاقانه، استفاده میشوند.

روشویی‌های سنگ طبیعی، بر خلاف روشویی‌های چینی، تنها به دلیل کارکردشان مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه در عوض از آنها برای ترکیب یک قطعه طبیعی در یک فضا و ایجاد یک جذابیت بی نظیر استفاده میشود. اگر مایل به خرید یک روشویی سنگ طبیعی هستید، بهتر است بدانید که چگونه به مراقبت و نگهداری یک سنگ طبیعی بپردازید. در این مقاله سعی داریم تا در مورد روشویی سنگی و تاثیر آن در زیبایی سرویس بهداشتی به شما کمک کنیم.

فواید روشویی سنگی: منحصربفرد بودن

شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد، که منابع زیباترین سنگهای طبیعی، کنار تپه‌ها، کوه‌ها و بستر رودخانه‌ها نیز هستند و شکل گیری این سنگها هزاران سال به طوا انجامیده است. مواد مختلفی که تحت فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی قرار گرفته‌اند، در نهایت تبدیل به سنگ میشوند و برشی کوچک از این منابع، برای پردازش محصول نهایی، جدا شده و دسترس ما قرار میگیرد.

به یاد داشته باشید که قطعات سنگی که از یک محل جمع آوری شده‌اند، هیچگاه به یک اندازه نخواهند بود. سنگهای طبیعی حاوی ساختار کریستالی مختلف، روکش، رنگ آمیزی، گودی و سایر تفاوت‌های بیشمار دیگر هستند که همین نکات باعث منحصر به فرد بودن هر قطعه شده است که در نهایت تضمینی برای داشتن یک محصول زیبا، که تماشای آنرا برای هر فردی غیر قابل مقاومت میکند، است.

فواید روشویی سنگی: مقاومت و دوام

به دلیل اینکه این سنگهای طبیعی طی سالیان طولانی تحت فشار بسیار زیاد طبیعت بوده‌اند، باعث شده است که بسیار با دوام و محکم باشند. محکم بودن سنگهای طبیعی باعث شده است تا محصولاتی که از آنها ساخته میشوند، عوامل مخربی مانند درجه حرارت بالا و پایین، رطوبت، آفات و زنگ زدگی بر روی آنها تاثیری نداشته باشد. اگر یک سنگ به درستی آب بندی شود، تقریبا میتواند صدها سال دوام داشته باشد. اکتشافات بیشماری از اشیاء ساخته شده از سنگ طبیعی از ویرانه‌های باستانی که هنوز پس از هزاران سال هنوز دست نخورده هستند، ساخته شده است.

 

فواید روشویی سنگی: نگهداری آسان

بسیار مهم است که یک روشویی سنگ طبیعی به درستی آب بندی و صیقل داده شود. انجام این عمل نه تنها به منظور درخشش سطح آن است بلکه باعث محافظت از روشویی از لکه‌گیری، ترک خوردگی و تراشیدن شدن در برابر آب میشود. بنابراین تمیز کردن و نگهداری آن بسیار ساده است. استفاده از یک پارچه مرطوب، تمام چیزی است که شما برای از بین بردن گرد و غبار موجود نیاز دارید.

 

فواید روشویی سنگی: مقاومت بالا

سنگ یک هادی بسیار ضعیف گرما است. بدین معنی که درجه حرارت بالا یا آب و هوای مرطوب نمیتواند تاثیری بر روی تخریب روشویی سنگی شما بگذارد. از طرفی دیگر نیازی نسیت که نگران استفاده از سفید کننده یا مواد شوینده خاص و یا اسید برای تمیز کردن سنگ روشویی خود باشید زیرا یک روشویی سنگ طبیعی مقاومت بسیار بالایی در برابر این مواد دارد.

فواید روشویی سنگی: تطبیق پذیری با محیط

بسته به سلیقه شخصی هر فرد، میتوان یک سرویس بهداشتی مدرن و یا روشویی‌ای که با سبک خانه شما هماهنگ باشد را انتخاب کرد. سنگها با شکل و اندازه‌های مختلف وجود دارند، بطور مثال میتوان به روشویی هایی که در ساخت آن از سنگهای طبیعی خرد شده با اشکال گرد، مربع و یا مستطیل اشاره کرد که میتوانند مکمل خوبی برای تکمیل فضای سرویس بهداشتی شما باشند.

سنگهای طبیعی را منحصرا میتوان به شکلهای مختلف برش داد. همچنین این سنگها را میتوان در انواع و اقسام رنگها و الگوها پیدا کرد که بدان معنی است که هیچ روشویی دیگری به شکل و اندازه روشویی شما نخواهد بود. آنها ممکن است شبیه یکدیگر به نظر بیایند، اما هرگز یکسان نیستند. برای مثال اثر انگشت را در نظر بگیرید، همه ما اثر انگشت داریم اما هیچکدام از اثر انگشت ما با اثر انگشت شخص دیگر مطابقت ندارد. بسته به نوع کانتری که سنگ روشویی خود را بر روی آن قرار میدهید، میتوانید یک روشویی سنگ طبیعی را برای مظابقت با آن پیدا کنید.

چگونه روشویی سنگ طبیعی خود را براق نگه داریم؟

انواع خاصی از سنگهای طبیعی مانند سنگ صابون، بعد از سالها استفاده، طراوت خود را از دست میدهند. آنها بعد از سالهل استفاده ممکن است دچار تغییر رنگ شوند و دیگر مثل زمانیکه خریداری شده‌اند، زیبا نخواهند بود. برای جلوگیری از، از بین رفتن روشویی و به خصوص رنگ آن، بهتر است هر چند ماه یک بار روشویی خود را با روغن معدنی پاک کنید. انجام این عمل تضمین میکند که رنگ روشویی سنگی شما و همچنین ظاهر درخشان آن برای مدت طولانی حفظ بماند.

دیدگاه‌ها 0

*
*

باز کردن چت
قدرت گرفته از غرفه
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟